situace
stávající komplex základní školy nás fascinuje. efektivní dvoutrakt provokativně kombinující symetrii a asymetrii s nevídanou prosvětleností všech prostor. příjemné proporce domů, otvorů, vnitřních prostor, lapidární provozní logika, jasný a velkorysý vstup, ani sorela ani modernismus, nádech něčeho severského. komplex zákoutí, dvorů a dvorků, souhra s venkovní částí areálu. to vše jsou témata, která bereme za svá a která posilujeme doplněním požadovaných budov a provozů.
nové školní křídlo pro druhý stupeň umisťujeme do jediného logického místa, jako třetí křídlo samozřejmě a bez zbytečných otázek doplňující školní areál a zároveň pomáhající zformovat dva nové dvorky. křídlo je napojeno na velkorysé vnitřní schodiště stávající budovy na všech úrovních, čímž naplňuje její vnitřní logiku tří vertikálních jader a stává se integrální součástí stávajícího komplexu.
situace
stávající komplex základní školy nás fascinuje. efektivní dvoutrakt provokativně kombinující symetrii a asymetrii s nevídanou prosvětleností všech prostor. příjemné proporce domů, otvorů, vnitřních prostor, lapidární provozní logika, jasný a velkorysý vstup, ani sorela ani modernismus, nádech něčeho severského. komplex zákoutí, dvorů a dvorků, souhra s venkovní částí areálu. to vše jsou témata, která bereme za svá a která posilujeme doplněním požadovaných budov a provozů.
nové školní křídlo pro druhý stupeň umisťujeme do jediného logického místa, jako třetí křídlo samozřejmě a bez zbytečných otázek doplňující školní areál a zároveň pomáhající zformovat dva nové dvorky. křídlo je napojeno na velkorysé vnitřní schodiště stávající budovy na všech úrovních, čímž naplňuje její vnitřní logiku tří vertikálních jader a stává se integrální součástí stávajícího komplexu.
projekt 0380000842, re:identita zaměřený na grafický design je spolufinancovaný evropskou unií – next generation eu
re:architekti studio s.r.o.
melantrichova 463/15,
110 00 praha 1-staré město
+ 420 222 935 137
studio@rearchitekti.cz
design webu: publikum.design
vytvořeno na platformě lay theme